Buscador de Música

Búsqueda personalizada

viernes, 6 de septiembre de 2013

Sunrise Inc Feat. Miradey - Tout le monde [Official Video]



Sunrise Inc Feat. Miradey - Tout le monde [Official Video]

GENRE: Electro house / Eurodance

LINK VIDEO

LYRICS - LETRA

Tout le monde
Aleez, allez
Chante avec moi
La la la la
Tout le monde
Aleez, allez
Danse avec moi
La la la la

VERSE1:
We are dancing, romancing and singing and smiling
Waiting for the sun to come up
All my people get crazy, the summer is here
We're turning the day into night
We like to dance we like to party
We like to do it like nobody, nobody babe
We like to dance we like to party
We like to do it like nobody

CHORUS

VERSE2:
J'ai envie de danser avec toi
Collé-serré j'aime ça mi amor
C'est toi que j'adore
Guidé par la musique
Le DJ si authentique
Cet instant est magique

CHORUS X 2

No hay comentarios.:

Publicar un comentario